Epizoda 1

Pár tipů na rozdílné konverze při měření kampaní

Pár tipů na rozdílné konverze při měření kampaní

Marek se rozpovídal na téma Pár tipů na rozdílné konverze při měření kampaní. Poslechněte si tento podcast.

Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti.

Kdy a kde mohou nastat rozdílné konverze?

Problémy v rozdílných počtech konverzí mezi systémy mohou vznikat v různých situací. Jeden z častých případů může být například ztráta UTM parametrů, ať už kvůli specifickému nastavení prohlížeče, zvláštnímu chování samotného návštěvníka nebo i vlastním přičiněním, třeba když se vám přesměrovávají URL adresy, a UTM se tím následně ztratí.

Co se v podcastu dozvíte

  • 0:25 Vysvětlení rozdílných konverzí
  • 0:47 Rozdíly v Google Analytics a ostatních reklamních systémech
  • 1:25 Názorné situace rozdílných konverzí
  • 1:59 Obtíže v Google Analytics
  • 2:31 Příklad s LeadHubem
  • 2:56 Atribuční modelace
  • 3:07 Doporučení na kombinaci měřících nástrojů

Související epizody

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *