Epizoda 7

Nastavení reklam v TikToku je hračka, podobá se Facebooku

Nastavení reklam v TikToku je hračka, podobá se Facebooku

Marek Wiener vysvětluje, že reklamní manager TikTok Ads je hodně podobný tomu facebookovému. Reklamy lze cílit se strategií na povědomí, zvažování a konverze.

Nastavení reklam v TikToku není nic složitého

TikTok podobně jako Facebook umí pracovat s pixelem. Ten vám usnadní práci s vašimi hlavními cíli a pomůže najít cestu k jejich dosáhnutí.

Co se v podcastu dozvíte

  • 0:12 Jak se orientovat v TikTok Ads Manageru
  • 0:47 Zpřístupnění reklamních účtů
  • 1:09 Druhy cílení
  • 1:51 Cílení na konverze
  • 2:12 Zlepšení v oblasti věkové kategorie
  • 2:23 Vývoj TikToku

Související epizody